5 sfaturi pentru olteni: cum să rămâi suplu fără să-ți părăsești locuința

0

În perioadele în care este necesară autoizolarea la domiciliu, multe persoane întâmpină dificultăți în a continua să facă mișcare. Cei obișnuiți să alerge în parc sau să se plimbe cu bicicleta vor fi cei mai afectați. Cu toate acestea, există soluții la care aceștia pot apela, cel puțin temporar. Dacă dorești să te păstrezi în formă, există câteva trucuri care să-ți vină în ajutor. 

Iată 5 metode prin care îți poți păstra forma fizică chiar la tine acasă

  • Folosește un aparat de sport care te atrage

Ca să-ți găsești motivația de a face sport în propria locuință, trebuie să introduci un element care să-ți trezească interesul și să-ți revitalizeze rutina sportivă. Bicicleta eliptică sau magnetică, banda de alergare, sistemul de vâslit sau cel de abdomene pot reînvia entuziasmul față de activitățile fizice. Vizitează magazinul online Decathlon, de unde poți comanda un astfel de aparat chiar la tine acasă. 

  • Fă-ți un program structurat

Ca să te asiguri că nu-ți pierzi ritmul, creează-ți un program care să te ajute la organizarea acestor activități. Dacă te bazezi doar pe spontaneitate, este posibil să descoperi că au trecut câteva zile fără ca tu să exersezi. În acest mod, vei avea o imagine de ansamblu a felului în care îți petreci ziua și a timpului dedicat sportului. Nu deveni foarte dur cu tine însuți. Dacă ai ratat o sesiune, nu trebuie să te judeci prea tare. Există riscul să te demotivezi. Acceptă că există și zile în care dorești să iei o pauză, dar revino cât mai curând la planul inițial.

  • Exersează alături de membrii familiei

Invită-i pe cei cu care locuiești să ți se alăture atunci când faci sport. Copiii vor fi mai mult decât bucuroși să participe la o activitate distractivă, în timpul căreia își pot consuma energia, iar tu și partenerul sau partenera ta vă veți simți mai apropiați. Puteți apela la exerciții pe echipe și, astfel, timpul va trece mai repede. Când toată familia este revitalizată, energia din casă va fi una pozitivă.

  • Ai grijă de regimul tău alimentar

Atunci când petreci mult timp în casă, e posibil să ai tendința de a lua des gustări. Covrigeii, alunele, semințele, pufuleții, dulciurile sunt câteva dintre tentațiile de care se lovesc mai toți. Însă, acestea sunt printre inamicii cei mai de temut ai siluetei. Snack-urile între mese au un raport caloric mult mai mare decât îți imaginezi, mai ales că este dificil să te rezumi la porții mici.

Mâncatul în fața televizorului este un alt obicei periculos, care te privează de controlul asupra propriei alimentații. Mănâncă în bucătărie, alături de cei dragi, la ore fixe, iar corpul tău nu va avea de suferit.

  • Folosește aplicații sau tutoriale pentru sport

Este dificil să îți menții interesul pe termen lung, așa că poți apela la ajutoare din exterior. Ai la dispoziție sute de aplicații pe telefon, care să te ghideze și să te motiveze să redescoperi plăcerea pentru mișcare, prin sugestii de noi exerciții. Ele îți oferă asistență și demonstrații care te ajută să execuți corect ceea ce îți propui.

Dacă ai nevoie de un trainer care să-ți fie alături, poți folosi numeroase tutoriale de pe Youtube sau site-uri specializate. Pe lângă indicații, experții din aceste clipuri te vor motiva prin îndemnuri și încurajări.

Așadar, folosește toate mijloacele pentru a te păstra activ pe perioada șederii la domiciliu, iar silueta ta nu va avea de suferit. 

Sursa foto: shutterstock.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here