Cu ocazia Zilei Internaționale a Persoanelor Vârstnice, Compania Națională ”Poșta Română” își reafirmă angajamentul de a continua să-i susțină pe seniorii României, recunoscând rolul esențial pe care aceștia îl joacă în comunitate.
Multe dintre poveștile de viață pe care le întâlnim la ghișeele noastre sau în timpul livrărilor la domiciliu sunt o mărturie a experienței lor de viață. Suntem mândri că avem ocazia să fim aproape de ei și pe lângă asigurarea serviciilor poștale, precum distribuirea drepturilor bănești și sociale care li se cuvin, facturi, scrisori ori alte trimiteri poștale, le oferim sprijinul moral de care au nevoie, atunci când se simt singuri.
De multe ori, poștașul este, poate, singurul om care deschide ușa constant unui senior, îl poate ajuta cu mici cumpărături, o pâine ori poate medicamentele salvatoare. Pentru unele persoane, poștașul nu este doar un mesager cu vești de departe, ci devine confidentul și prietenul căruia i se povestesc și bunele și relele, ajutându-i, astfel să se simtă conectați cu lumea și neuitați de cei din jur.
Datorită acestei legături strânse a Poștei Române cu toți membrii comunității, înțelegem importanța unei atitudini calde și respectuoase față de vârstnici, iar grija pentru aceștia este una dintre valorile noastre de bază. Ne dorim ca, în fiecare interacțiune, fie ea directă sau prin serviciile noastre poștale și de curierat, să oferim nu doar calitate, ci și un sentiment de siguranță și sprijin.
” Cu o istorie de 162 de ani, Poșta Română rămâne singura companie de curierat și servicii poștale din România, care ajunge în toate colțurile țării, dovedind întotdeauna profesionalism și punând mai presus de orice grija față de clienții noștri, în special față de seniori. Fie că a fost vorba despre livrarea cardurilor de energie, distribuirea pensiilor înainte de Sărbătorile de Paște sau distribuirea deciziilor de recalculare, s-a reușit totul printr-o mobilizare exemplară a salariaților din Poșta Română.
Poștașul a rămas, în special în micile comunități, singura conexiune cu exteriorul și accesul la informație. Suntem dedicați permanent să oferim seniorilor tot sprijinul de care au nevoie, atât prin servicii poștale accesibile, cât și prin simpla interacțiune, atât de vitală în unele cazuri”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale ”Poșta Română”.
În spiritul acestei misiuni, Poșta Română a implementat o serie de inițiative destinate seniorilor. De exemplu, deși parte a strategiei de digitalizare și modernizare, achiziția celor 9.000 de PDA și dispozitive mobile care au ajuns, deja la poștașii noștri, le vor oferi seniorilor posibilitatea de a-și plăti facturile și alte taxe datorate statului direct la curierul poștal, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze la oficiul poștal, economisind timp și efort.
De asemenea, Poșta Română, în plin avânt al digitalizării, a răspuns, de curând, invitației lansată de PostEurope și s-a alăturat campaniei Keep Me Posted EU derulată la nivel european, în cooperare cu Cepi, Intergraf și FEPE, care aduce în prim plan alegerea consumatorilor, în marea lor majoritate seniori mai puțin familiarizați cu comunicarea online, în ceea ce privește modul în care sunt conectați cu lumea înconjurătoare, fără a fi îngrădiți în vreun fel.
De altfel, unul dintre angajamentele Poștei Române este ”de a nu lăsa pe nimeni în urmă” și de a asigura conectarea cu lumea înconjurătoare prin metode clasice, tradiționale, atât timp cât va fi nevoie.
Poșta Română va continua să fie alături de dumneavoastră, oferindu-vă sprijinul și respectul nostru necondiționat, așa cum ne-ați onorat și dumneavoastră cu încrederea acordată de-a lungul timpului.