Compania Națională ,,Poșta Română” informează asupra următoarelor elemente stabilite cu Sindicatul Național Poștă Curierat (SNPC):

  • Semnarea unui acord privind salariile, condițiile de muncă și alte drepturi care decurg din relațiile contractuale;

  • Un calendar de creșteri salariale pe întreg anul 2024;

  • Creșterea valorii pachetului salarial cu 250 de lei;

  • Reluarea discuțiilor privind o nouă creștere salarială în luna noiembrie 2024;

  • Angajarea pe o perioadă determinată a până la 500 de înlocuitori, pentru a suplini personalul operațional, posturi unice din zona rurală, reprezentând o cheltuială suplimentară din bugetul Companiei în valoare de 2 milioane de lei;

  • Creșterea cuantumului de bonusare de la 50 de bani la 1 leu, pentru încasare facturi utilități;

  • Un calendar pentru acordarea de uniforme după cum urmează:

  • În prima jumătate a lunii martie se va acorda primul kit care va conține: Șapcă, pelerină, pantaloni;

  • În luna mai se va acorda al doilea kit compus din: tricou, cămașă;

  • De asemenea, în funcție de rapiditatea procesului de licitație, vor fi acordate, până la sfârșitul anului 2024, următoarele elemente distinctive: salopetă, eșarfă, vestă, genți poștale;

  • Eficientizarea procedurilor poștale pentru realizarea de economii având în vedere că instrucțiunile poștale din prezent au fost implementate la nivelul anului 1965;

  • Derularea unui program pentru renormarea activităților poștale;

Negocierile dintre Poșta Română și SNPC s-au desfășurat într-un spirit de colaborare și dialog constructiv, în încercarea de a ajunge la un acord care să reflecte atât interesele angajaților, cât și necesitățile operaționale ale Companiei.

Compania Națională ,,Poşta Română” este operatorul naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acţiuni).

Poșta Română este unul dintre cei mai mari jucători cu capital de stat de pe piața economică națională, aflându-se într-un permanent proces de modernizare, eficientizare, optimizare în vederea atingerii statutului de companie agilă, dar, întotdeauna armonizându-și activitatea în raport cu nevoile clienților.

De 162 de ani, Compania Națională “Poșta Română” se reinventează permanent, într-o Românie în care durata medie de viață a companiilor nu depășește 10 ani, conform cifrelor oficiale. Ne modernizăm, investim în digitalizare, în tehnologie și în parteneriate strategice și astăzi, mai mult ca niciodată, suntem puternic orientați către client. Ne-am făcut un scop în sine nu doar din a face performanță, ci și din a nu lăsa în urmă niciun român.

Comunicare și Relații Publice

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.